opasb Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hei, Lurer på og kjøpe en delebil til min 86 320. Noen som vet hvordan det blir og sett en 325ix motor i min? (skal bare ha rwd) eventuelt om jeg kan ta bakstillinga til 325ix og sett på min uten og ta forstillinga og driverke for og få 4wd? Takk på forhånd
Fliid Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Skal gå ann å bruke kun bakhjulsdriften på en Ix motor. DVS, ikke bruke framre diff. Bakstillinga er vell forsovidt lik. Er forran "problemet" ligger. Men siden du ikke skal anvende dette så er det ikke no å tenke på.
opasb Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 men...mange sier at motoren ikke passer neddi?
Fliid Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Kan tenke meg bunnpanna blir et mysterium. Men det skal gå ann og få den nedi ved no modifisering og bytte av bunnpanne.. Men sett heller i en vanlig M20B20, så slipper du dette. Har ikke gjort denne konverteringen selv, så dette er kun gjetting, vet ikke.. Er nok andre som kan svare bedre enn meg. får du ikke noe vettug svar så henvend deg på bmwccn.no sitt fora
325ixturbo Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 heisan prebols har en standar 325 motor som han vill bytte til ix motor sjekks selges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå