braat2is Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Har en 1993 modell 318is som jeg har slitt med at fukser nå de siste månedene. Uten og finne ut av feilen. Den fusker veldig lite når motoren er kald men når den blir varm fusker den. Den fusker med gasspådrag i lave gir og ved høyt turtall i høyere gir. F.eks hvis man girer ned for og kjøre forbi og gir full gass går den bare og fusker og putrer. Man må nesten "lirke" bilen opp på turtall. Når den går på tomgang når den er varm går lissom bilen og putrer men ganske jevnt på tomgang. Har byttet endel deler for og sjekke f.eks luftmengdemåler, luftftilter, plugger, bensinfilter og diagnosetest der de ikke fant noe feil.. Noen som har noe formening om hva dette er. Hadde vært fint og fikse det nå som jeg skal selge bilen. Mvh Terje
Dirty Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 skjekk om du har fått vann\ fukt inn til hjernen!
braat2is Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 skjekk om du har fått vann\ fukt inn til hjernen! hvor sitter hjernen på bilen? Skal jeg ta den opp og rense den med elektronikk spray eller noe slikt da eller?
Berre83 Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Den sitter vel i torpedoveggen på din og tenker jeg. På bilens høyre side.
Biimer Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Kan denne tråden være til nytte? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå