336mik Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Prøver å få lagt inn film jeg har tatt med mobilen på pc`n,og filmen får jeg spilt av i vlc media player,men dessverre uten lyd.Noen som vet hvorfor? Fil-formatet er .3gp. Tenkte jeg skulle få lagt ut film fra oppstarten med go`bilen,men det taper sin mening uten lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kanskje du mangler en codec or something. Prøv en annen spiller. WMC f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Får akkurat det samme problemet med K750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Får akkurat det samme problemet med K750i Og gjett åssen tlf jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Jeg får opp lyd i VLC. Har K750i selv. Alle codecs jeg bruker kommer i en pakke ( www.cccp-project.net ) Last ned denne og prøv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 last ned imtoo 3gp video converter på www.imtoo.com , også konverterer du fila til .avi ..da får du lyd når du spiller av på pcn Edit: http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 eller gjør det enkelt å last ned VLC www.videolan.org, tar alt, trenger kun det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 er jo nettopp vlc han har prøvd da sandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 last ned imtoo 3gp video converter på www.imtoo.com , også konverterer du fila til .avi ..da får du lyd når du spiller av på pcnEdit: http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html Ja da har jeg fått prøvd meg fram med denne,og fikk til 1 av 5 filmer. Sikkert jeg som har gjort feil med noe,for jeg fikk bare fram 15 av 25 sekunder.De 4 filmene jeg ikke fikk til ble downsizet til 1kb,og ikke vet jeg hvor dem ble av. Får prøve litt mer over helga tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 er jo nettopp vlc han har prøvd da sandersen Oj hehe til mitt forsvar: skrevet: Lør Aug 04, 2007 05:21 Men isåfall ville jeg anbefalt AC3 sound codec, tar det meste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå