TOREBMW Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 hei jeg har en del maling som jeg skal selge.det er 21kg pr. spann inkludert begge komponentene.det holder til ca 60-70kvm. farge lysegrå.blir meget sterkt og holdbart!! 1000kr pr spann
Pedi Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Kanskje jeg sko hatt en slik bøtte, Tore? bygger jo ut garasjen jeg nå. Og der kunne jeg hatt slik maling. Kommer hjem fra Nordsjøen på fredag...
TOREBMW Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Kanskje jeg sko hatt en slik bøtte, Tore? bygger jo ut garasjen jeg nå. Og der kunne jeg hatt slik maling.Kommer hjem fra Nordsjøen på fredag... den står klar til deg pedi
lillepål Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Har betong gulv i garasjen nå, må jeg gjøre noe spess med det før jeg kan ha på detta? Er det sånn epoxy belegg?
TOREBMW Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 det er ikke epoxy men er et meget godt altarnativ.meget slitesterkt og ikke glatt etter påføring.brukes på jobb hos meg med enormt mye truck kjøring og det har vært meget bra
TOREBMW Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 ingen?? selges billigere. det må bort siden det er holbarhetsdato på dette(4 mnd) kom med bud!!
Pedi Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 ingen?? selges billigere. det må bort siden det er holbarhetsdato på dette(4 mnd) kom med bud!! Teller ikke jeg??
TOREBMW Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 ingen?? selges billigere. det må bort siden det er holbarhetsdato på dette(4 mnd) kom med bud!! Teller ikke jeg?? jo..har sagt det ligger klar til deg mister--har en god del skjønner du
TSL Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 synd du bor så langt unna. kan du ordne noe grei farkt? hilder 1spand til 70 kvm?
TOREBMW Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 hvor i sør bor du da. det spørs på hvilket underlag du skal male på. er det ubehandlet betong så går det litt mere maling så klart.men den er veldig drøy!
Pedi Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Hva med asfalt da Tore? Holder på å bygge en ekstra garasje i tillegg til den garasjen min som jeg nå bygger på... Og der er det asfaltunderlag....
TOREBMW Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 tja asfalt blir sikkert ikke så veldig pent men kan sikkert brukes der også
Pedi Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Trenger ikke å være så pent, viktigste er å mette asfalten med tanke på eventuell oljesøl/diesel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå