Swoop Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 I mars var bilen min på eu-kontroll, hvor den ble godkjent uten noen store mangler...så ble den levert på inspection I i slutten av april. Begynnte å merke at tromlene bak hang seg opp etter å ha brukt brekket. så jeg leverte bilen på service igjen før sommerferien, hvor de skulle se på det + noen andre småplukk med bilen som jeg ikke hadde tid til å fikse selv. igår fikk jeg en kamerat til å kikke på tromlene, da problemet ikke var fikset. det første han gjorde var jo selvsagt å ta av tromlene, noe han selv mente ikke hadde blitt gjort på en god stund. nå er da saken slik, at bremsebåndet er slitt ned såpass mye at det ikke er noe igjen nesten. og håndbrekket henger seg pga. rust inne i trommelen, samt lekkasje på sylinderen. og i tillegg til alt dette, så var ca. 1 1/2 sirkel fra fjæren på venstre side bak knekt av. nå mener jeg da selv, at dette er noe de burde ha funnet ut av på verksted og fortalt meg, både ved insp. I og etter sommerferien, da jeg hentet bilen. hvordan bør jeg gå fram nå for å evt. få krevd penger tilbake fra mangelfull service evt. få de til å utbedre feilene de egentlig skulle ha gjort for lenge siden? på forhånd takk
Kjetil 323i E36 Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Nå skal jeg ikke si dette 100%, men mener at kontroll av håndbrems ikke blir utført på Insp.1. Du kan jo ringe som "ukjent bruker", for deretter å spørre dem om det er med på Insp.1.
en325ic Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 er litt usikker på hvordan mod å hvordan motor du har! m43 93mod på insp 1: sjekke bremseslanger, sjekk lekasjer skade å tykkelsen på klosser parkbrems:kontrolere vandringen på handbrekket, renjøring av bremse belegg og tromler, kontroll av slitasje, bytt ved behov, kontroll av hjulselynder
Swoop Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 det er en m40 93 mod...servicen ble tatt her i bardufoss...
en325ic Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 dra innom å klag da! da har dæm ikke jort jobben sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå