LarsFromasj Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Hei! Er en stor ting jeg savner i min E30 M3, som jeg hadde i Cosworthen. Nemlig tilt og teleskopratt. Teleskop er ikke noe must, men tiltrattet savner jeg. Synes original kjørestilling minner mye om min Suzuki SJ413 offroadbil Om jeg hadde fått rattet nærmere knærne hadde jeg vært storfornøyd. Finnes det noen bolt-on deler som passer fra en annen BMW med tilratt? E36 f.eks., har denne tiltratt, og vil rattstammen passe? På forhånd takk!
LarsFromasj Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Bumper denne igjen! Monterte opp igjen stoler og ratt i M3'en her om dagen og prøvesatt. Sitter veldig godt, lavt og fint. Men det er jo milevis opp til rattet! Jeg vil sitte med rattet i fanget, gjerne med mulighet til tilting. Der savner jeg Cosworthen min, med tilt- og teleskopratt!
plumbo79 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Henger meg på denne, eneste jeg savner i e30`ene mine.
LarsFromasj Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Ser ut til at eneste mulighet er å senke rattstammen med distansehylser...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Ser ut til at eneste mulighet er å senke rattstammen med distansehylser... Det hadde vært kult! Ingen som vil prøve?
Kristov Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Det er allerede gjort, Ola på forumet her gjorde dette.
Frode_E30 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Det er allerede gjort, Ola på forumet her gjorde dette. Forklar! Dette var intressant..
LarsFromasj Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Det er bare å fjerne de to boltene som holder rattstammen oppe. Disse ser du om du fjerner plastikken rundt rattstammen. Deretter ordner du noen distansehylser, f.eks. et rør med lik innerdiameter som boltene, i ønsket lengde. Sett på disse, tre inn lengre bolter og skru til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå