Olaisen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Plutselig i går da jeg kjørte begynte vinduspusserene mine og leve sitt eget liv, de starter av seg selv og vil ikke stoppe. Måtte ta ut sikringen for og stoppe de. noen som har en Ide? Bilen er forøvrig en BMW 325IX E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Releet som har hengt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 eller viskermotoren som har dårlig kontakt. men er litt for relee også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Har prøvd og skifte det store sorte releet som står i sikringasboksen, men dette hjalp heller ikke. Regner med at det mest sansynlig er bryteren som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Hvordan sjekker jeg om visker motoren har dårlig kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå