B m w 5 2 5 i Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hadde jeg sett bildet og ikke lest teksten hadde jeg aldri tenkt tanken på at noen kunne være død/skadet.. Bilen ser jo nesten like hel ut? Må jo være utrolig mye uflaks inne i bildet.. http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article500823.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Utrolig uflaks ja... Må ha slått hodet i vinduet/stolpen eller noe i den duren med maksimal uflaks. Rar måte bilene stod på også! Personbilen har vel ha kuttet svingen og så ser man jo traileren og bremsesporene fra traileren som kom i motgående. Rart ikke personbilen stod lenger unna!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Ja, det sies at mennesker tåler mindre krefter fra siden enn foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Ufattelig.stakkars de det omhandler, " turister på tur ". kommer hjem 1 mindre. Det er 10-15 min kjøre tur fra der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 mon tro om dama har fått illebefinnende å var død FØR kræsjen? kun synsing da selfølgelig.. men du dør ikke av å miste sladrespeilet.. med mindre du har hodet ut av vinduet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Døde nok av hodeskader ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hadde jeg sett bildet og ikke lest teksten hadde jeg aldri tenkt tanken på at noen kunne være død/skadet.. Bilen ser jo nesten like hel ut? Må jo være utrolig mye uflaks inne i bildet.. http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article500823.ece var det første jeg tenkte også når jeg leste om det på Vg nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Triste greier, viser jo bare hvor lite det skal til før en kan være 2meter under jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ho var vel den uten sikkerhetsbelte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 kom rett etter dette skjedde! skjønte ingenting kunne ikke se noen biler som var smelt! Kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Blitt kjört inn på siden i lav fart! og kan skrive under på at det og slå hodet sitt side lengs inn i vinduet er ikke godt! hjernerystelse og hevelser så det holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå