Anderslien Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Jeg ønsker å selge en helt ny M5 bakluke spoiler til E34. Har nettopp bestilt den, men fant ut at jeg heller ville bruke pengene på M5 sideskjørt og bakfanger. Den er ikke lakkert, så du må lakkere den i den fargen du vil ha selv. Tror den kommer ferdig grunnet. Foreksempel GS tar 6300kr for denne. Den første som gir meg 1500kr for den, får den! Bilder av hvordan den ser ut:
Anderslien Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Skaffer disse fortsatt, men til en litt høyere pris. 1700kr inkl. frakt. Helt nye. Anders
Anderslien Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 skaffer du andre ting så billig å? Skriv opp hva du vil ha, så skal jeg sjekke pris
Anderslien Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 bakrutesenker:) Hehe, den ble litt vanskelig gitt. Skaffer kun fra Rieger, og da koster den 2000kr. Så da lønner det seg heller å kjøpe den hos GS eller noe tror jeg.
Anderslien Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 orginal bmw? Er forsåvidt ikke det, men er laget av samme materiale, og er helt lik. Like stor i størrelsen og alt. Passer perfekt.
Hoem Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Skal vurdere å kjøpe en da, må bare bestemme meg om diamantschwarz passer med den vingen
Anderslien Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Skal vurdere å kjøpe en da, må bare bestemme meg om diamantschwarz passer med den vingen Bare å sende PM hvis du vil bestille en Tror bilen på bildet med spoileren er diamantsvart faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå