Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.putfile.com/pic.php?img=6266417

Skjønner ikke koblinga de på starter'n. Ser for meg fjernt ut. Men siden du har fikset dette så er det bra å vell. Skjekka relè ? prøvd å "tjuvkoble" deg på kablene som går fra tenningslåsen for å se om den fyrer når du lasker der?

Var bare en kabel som var kobla feil på starteren som gjorde at dynamoen ikke ladet.

angående relè og tjuvkobling, så har jeg ikke prøvd det. vet ikke hvilke relè jeg skal sjekke engang

Skrevet

hehehe, det jeg la merke til på koblingen på starteren :P Men du var så påstålig i posten at jeg ville ikke si no :P Hmm, hvilket relè du skal skjekke vet igrunn ikke jeg heller for å være helt ærlig. Lufta igrunn en tanke. Noen som vet det uten at jeg må bla opp i ditt å datt for å hjelpe til så ville det vært fint. Men prøv dette å "tjuvkoble" innpå kablene, altså, demonter tenningslåsen :P Omfattende, men da finner du ut om det er den som gir deg problemer.

Skrevet
hehehe, det jeg la merke til på koblingen på starteren :P Men du var så påstålig i posten at jeg ville ikke si no :P Hmm, hvilket relè du skal skjekke vet igrunn ikke jeg heller for å være helt ærlig. Lufta igrunn en tanke. Noen som vet det uten at jeg må bla opp i ditt å datt for å hjelpe til så ville det vært fint. Men prøv dette å "tjuvkoble" innpå kablene, altså, demonter tenningslåsen :P Omfattende, men da finner du ut om det er den som gir deg problemer.
hehe, gikk litt fort i svingene under koblingen ja :P

Skal se litt på tenningslåsen. Men er det mange ledninger som går innpå den?

Er ikke biltyv akkurat :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...