Sandersen Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Helst bakhjulsdrift, gjerne 4x4 men forhjul går det og, må være eugodkjent for minst 1år fram i tid + årsavgift betalt, max 15 tusen. bare det starter å går er jeg fornøyd! kan gjerne være rosa falma lakk gjør meg nada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Har en Nissan patrol 3,3turbodiesel. Den kan du få for 13000. Eu ok til neste år og årsavg.bet. Stygg men god bil Ett strøk med matt svart så er den klar for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 har en 87-mod opel acona gt 115 hk. bestefarkjørt.. litt ekkel å sette i 5,te gir da d sikkert aldri har vært brukt... bilen skal være rød men beggynner å nærme seg hvit... vinterdekk er som nye. (pigg) gode sommerdekk. skikkelig goe stoler i disse bilene. gammeln som eide bilen tok av skilta før nyttår pga nytt bilkjøp. er ikke sikker på eu, men d er er ikke no prob. litt rust her og der, men ikke no alvorligt. km.stand 203.000 kvitteringer på byttet vasspumpe,regreim,tenningsdeler. pris 12.000 ferdig eu-godkjent og gratis omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Har en Mondeo jeg ikke er sikker på om jeg skal beholde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 har en 89 520, med en knekt vippe arm.. (usikker på om det er det) men det er det mest alvorlige det kan være... den er din for ti, års avg er betalt og eu og fram til mai 09. står 17bbs felger på den nå, med slitte dekk, får med fire helt nye vinter dekk på stål felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Hmm hva er nærmaste porsgrunn/skien da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Lettest å søke på autodb vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1531451 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 blir nokk en fæl 240 som jeg skal rosamale med rosa revehale å signalgrønne fangere å biltema spinners med rosa spinnere som blir vintersbilen, i frontruta "Boys just wanna have fun" i bakruta "Dont judge me!" eller noe i den duren, stygg skal den ivertfall bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 bmw'n står hvertfal i Tønsberg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 har fått skaffet nu ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå