e30 tic Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 har bestemt meg for å gå til innkjøp av MS nå. vil i starten bare kjøre med org fordeler tenning og etter hvert gå over til EDIS etter som jeg ser ting fungerer. trenger litt hjelp av dere som har erfaring med data sprut på m20. "ledninger" er ikke min sterke side, og setter derfor pris på tips og info! ting jeg vet jeg må ha er, TPS, fra hvilken bil? luft temp giver,vann temp giver. giverene har jeg hørt kan være smart å ta fra GM evt opel da MS er kalibrert for disse. evt nye dyser. hvilken BTR skal jeg ha? trigger hjul behøver jeg ikke før jeg begynner med EDIS, men 60-2 hjul fra nyere m20 duger vel? sprutet skal forøvrig kjøpes ferdig loddet og testet med relë boks fra en i området.
Ballder Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Kan være han lurer på det samme, og bruker din tråd.
rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 var nok det, kan vel lage en selv om det ikke var greit;) vist ikke du har litt info
e30 tic Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 var nok det, kan vel lage en selv om det ikke var greit;) vist ikke du har litt info om du skal ha MS ville jeg kontaktet. www.veloxmotor.com en kompis handlet av han, ser veldig bra ut, med ordentlig kabel mellom ECU og relekort, rimelig enkel tilkobling slik som han har laget det klart.
Ballder Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Slike erfaringer er gull og dele ut vettu. Takk.
ehrnst Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Motronic 1,1 dette er snakk om går jeg ut ifra? Du kan fint kjøre tenning med orginal fordeler, men mulig du må koste på deg et 60-2 hjul da tenninga på 1.1 er litt innvikla med følere på kassa osv. TPS kan du ta fra m50 kontakta er bolt on, men du må nok lage deg et feste. IAT kan du kjøpe med sprutet, evt bruke en vanntempsensor (litt treigere) vanntempsensor har du fra før. DIYautotune.com er en av de beste å handle fra. Vil anbefalle deg å kjøpe med evnt 3 coildrivere (2 ekstra) om du skulle finne på å oppgradere. MS2 V3 med extrakoden, evnt MS1 V3 og extrakoden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå