E30 2.7turbo Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Heisann. Kan noen fortelle meg hvilken Getrag kasse som er best til min motor? Har tenkt videre på M3/328kasse med 328 mellomaksel, men det er et vinter prosjekt (hvis ingen har noe grisebillig da.....) Men jeg har drept to stk 240 kasser ved pådrag på 3 gir, og trenger noe bedre til Rudskogen i sept., sto og skrudde hele forrige treffet....tenkte kanskje jeg skulle få kjørt litt mer enn maks 3 runder neste gang... Kenneth 98015894
e30 tic Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Heisann.Kan noen fortelle meg hvilken Getrag kasse som er best til min motor? Har tenkt videre på M3/328kasse med 328 mellomaksel, men det er et vinter prosjekt (hvis ingen har noe grisebillig da.....) Men jeg har drept to stk 240 kasser ved pådrag på 3 gir, og trenger noe bedre til Rudskogen i sept., sto og skrudde hele forrige treffet....tenkte kanskje jeg skulle få kjørt litt mer enn maks 3 runder neste gang... Kenneth 98015894 er vel mange som kjører med getrag 260 som sitter i 325 orginalt. tåler jo en del disse. 260 kassene er jo rimelige og evt som du sier zf fra m3\328 er vel neste steg i riktig retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå