Positiv Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Hei Kan noen forklare meg hvordan man legger ut bilde under brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Klikk på din profil til venstre under kategorien Forum. Bla deg helt neders til der det står Avatar kontrollpanel. Finn et bilde som er tilsvarende størrelse og pixler som står oppgitt der. Og en liten pekepin: Caps-Lock hjelper sjelden, snarere tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Takk Stephan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Problemet er at bildet jeg vil legge inn er for stort. Hvordan kan jeg minske det. Om det går da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Legg det opp her så kan jeg ordne det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Eller send på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... ght=resize Følg tipset til Gunnar i tråden her, så vil du få resiza bildet til den størrelsen du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Takk skal dere ha. Da gikk det i orden, og jeg har fått lagt ut et bide, frem til jeg får tatt et bedere et. Kjempe gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå