benger Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Jeg skulle kjøre ned ruta på førersiden, og plutselig så gikk hele ruta skjeivt. Ruta hang igjen ved B-stolpen, mens ved A-stolpen gikk ruta ned. Har tatt av dørpanelet, og tatt ut hele ruta for å sette den på plass. En av skinnene som sitter på ruta nederst var helt løs, mens den andre satt dønn fast. Limt? Da jeg satte ruta på plass i sporene og skinnene gikk motoren veldig tungt når vinduet var halveis oppe. Noe som holder igjen virker det som, så turte ikke å kjøre vinduet høyere opp. Hva kan det være? Må jeg lime på den andre skinna slik at alt holder seg på plass?
ropa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Du har sikkert el-vinduer. Sjekk om den klippsen som holder ruta rett er på sin plass. Den skal ligge i ei skinne og være fast i et hull der. Lykke til
benger Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Fant et sånn klips ja, en på vær skinne. Ene låsesplinten som holder klipset på plass lå løst i det jeg tok av dørpanelet. Men skal ruta være limt fast i skinnene? Den ene skinna sitter helt fast i ruta, mens den andre sitter så vidt fast. Ser at ruta flytter seg på vei ut av denne skinne i det jeg kjører ruta opp... Får ta av panelet på andre siden, og sammenligne
Riefarn Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Hvis du mener skinna som sitter festet på ruta skal denne sitte skikkelig ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå