ANDY75 Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Er det noen her som har dårlig erfaring med tevo dekk? Det har ivetrtfall jeg. De er veldig flinke til å selge. men når det kommer til reklamasjon er det straks verre!?!
Zaphod Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Samme her, slet med vibrasjoner i bilen etter at jeg hadde kjøpt komplett felgpakke. Måtte dit 4 ganger før de ga opp å tilslutt ga meg nye felger som løste problemet.
ANDY75 Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 tevo dekk er ikke interesert i å fikse en dritt, hadde mine felger i 5uker (skulle ta en uke hver gang) for å polere de opp å lakkere de etter att klarlakken smuldret opp. fikk de igjen på mandag, men det var ikke gjort noe som helst, har nå to stygge bak felger å to stk utslitte vinterdekk anbefaler absolutt ingen å handle der
terje81 Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Greit å handle der, men når du har noe å klage på er de veldig vanskelige. Kjøpte noen 18" med polert kant. No når jeg skulle sette dem på var d fult av skader i klarlakken
Oil drop man Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Handlet 18" M5 look felger hos tevo i våren 07,funket greit for meg,kvaliteten kan vell diskuteres,men man får hva man betaler for,dette er billigbutikk,og kvaliteten er deretter.
Skimmy Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 har handlet 18" chromfelger fra tevodekk, jeg betalte, gikk over 2mnd før jeg fikk felgene, skreiv ofte mail til dem, men dem svaret aldri, dem hadde " teknisk feil". men er veldig fornøyd med felgene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå