eidarj Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Har en 88modell 325cab stående på andre året nå. Fungerte helt fint når jeg brukte den sist men grunnet rust og at den lakk olje fra bunnpanne og tannstag begynte jeg å fikse den opp. Bilen har gått cirka220000 og er flyttegods fra statene så den har alt mulig slags utstyr sånn som a\c og cruisecontrol på manuel kasse. delfingrå med grått skinn. det meste av rust på den er fjernet, med unntak av venstre forskjerm. følger med komplett rieger styling, div org fangere, 12 alu (bl.a borbet a 16X9+7,5X16) nytt senkesett m papirer. og egentlig alt av deler man trenger for å få den i stand med unntak av bunnpanne. kalesjen er vel 3,5år og i god stand. kunne trengt en hellakkering. Vurderer bare og selge så skambud aksepteres ikke, bytte i en e30 325 i grei stand kan også være interessant. Kan sende bilder på mail ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Send bilder og prisantydning til marklaus@broadpark.no takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 bilder og prisantydning til Nuneberg16@hotmail.com ? hvor i landet befinner bilen seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 bilder og prisant til geir.ga@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Hmmm, virker ikke som imageshack liker meg noe særlig. Men si ifra om noen er interessert i bilder så kan jeg sende de på mail. Er vel kanskje vært og nevne at bilen står i sandefjord. Og hadde tenkt meg 30000 for den, prisen er mulig og diskutere ved rask handel. kan nås på 41440714 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Hmmm, virker ikke som imageshack liker meg noe særlig. Men si ifra om noen er interessert i bilder så kan jeg sende de på mail. Er vel kanskje vært og nevne at bilen står i sandefjord. Og hadde tenkt meg 30000 for den, prisen er mulig og diskutere ved rask handel. kan nås på 41440714 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Kan vel nevne at det er nye bremser på den. Så får jeg jo bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Bilder til tor_olsen2@hotmail.com og litt info om pris og hvor den befinner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Kjekt om folk sier ifra om de ikke får bilder og sånn på mail. Da det er noe SERIØST galt med oppførselen til datamaskinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 bildene er mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 kan få tak i noen bedre bilder om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingla Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 du kan sende noen bilder til meg og:) hesland-auto@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 går for 25000, uten borbet felgene og rieger stylingen. Vil våge å påstå at det er mye bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg