Gå til innhold

88` 325cab prosjekt

eidarj
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 88modell 325cab stående på andre året nå. Fungerte helt fint når jeg brukte den sist men grunnet rust og at den lakk olje fra bunnpanne og tannstag begynte jeg å fikse den opp. Bilen har gått cirka220000 og er flyttegods fra statene så den har alt mulig slags utstyr sånn som a\c og cruisecontrol på manuel kasse. delfingrå med grått skinn. det meste av rust på den er fjernet, med unntak av venstre forskjerm. følger med komplett rieger styling, div org fangere, 12 alu (bl.a borbet a 16X9+7,5X16) nytt senkesett m papirer. og egentlig alt av deler man trenger for å få den i stand med unntak av bunnpanne. kalesjen er vel 3,5år og i god stand. kunne trengt en hellakkering.

Vurderer bare og selge så skambud aksepteres ikke, bytte i en e30 325 i grei stand kan også være interessant. Kan sende bilder på mail ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, virker ikke som imageshack liker meg noe særlig. Men si ifra om noen er interessert i bilder så kan jeg sende de på mail. Er vel kanskje vært og nevne at bilen står i sandefjord. Og hadde tenkt meg 30000 for den, prisen er mulig og diskutere ved rask handel. kan nås på 41440714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, virker ikke som imageshack liker meg noe særlig. Men si ifra om noen er interessert i bilder så kan jeg sende de på mail. Er vel kanskje vært og nevne at bilen står i sandefjord. Og hadde tenkt meg 30000 for den, prisen er mulig og diskutere ved rask handel. kan nås på 41440714

Du har pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...