mad-fun Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Hvor mye skal du ha for den OBCen? vet ikke helt.bare gi bud Hvis den fungerer 100%, så 300kr.
glenn.G Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Du har ikke tilfeldigvis innerskjerm fremme venstre side? tror jeg bare har til e34 men det kan jeg sjekke
glenn.G Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Hvor mye skal du ha for den OBCen? vet ikke helt.bare gi bud Hvis den fungerer 100%, så 300kr. den fungerte hvertfall når den ble tatt ut
snes Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Hei Kan du ha brakett til dørhåndtak høyre side bak? Sort deksel i plast. snes
glenn.G Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 HeiKan du ha brakett til dørhåndtak høyre side bak? Sort deksel i plast. snes innvendig rundt dør åpner?
glenn.G Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 sorte listene og innvendige deksler til døråpner solgt
snes Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 HeiKan du ha brakett til dørhåndtak høyre side bak? Sort deksel i plast. snes innvendig rundt dør åpner? -innvendig ja!
glenn.G Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 HeiKan du ha brakett til dørhåndtak høyre side bak? Sort deksel i plast. snes innvendig rundt dør åpner? -innvendig ja! det skal jeg sjekke i morgen
glenn.G Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 HeiKan du ha brakett til dørhåndtak høyre side bak? Sort deksel i plast. snes innvendig rundt dør åpner? -innvendig ja! det skal jeg sjekke i morgen har bare to stk venstre igjen
BMWtotti Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Hvor mye skal du ha for skinnet rundt girstanga og håndbrekket? Er de hele uten hull og lignende?
glenn.G Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Hvor mye skal du ha for skinnet rundt girstanga og håndbrekket?Er de hele uten hull og lignende? det rundt håndbrekk har jeg ikke men til gir stang har jeg. er ett bitte lite hull. ser det nesten ikke. 100 lapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå