BMWtotti Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Hvor bor du i Akershus a? Hvor stort var hullet? millimeter?
glenn.G Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Hvor bor du i Akershus a?Hvor stort var hullet? millimeter? bor 4 mil fra oslo ca. jeg kan ta ett bilde av hullet å sende til deg på pm etterpå
BMWtotti Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Så bra ut. Er det vanskelig å skifte eller? Mye som må av? 4 mil nordover eller? (Jessheim, Råholt?) Bor selv på Nordkisa så da kan jeg eventuelt hente det hvis det blir aktuelt.
-Sammy Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Er computern solgt ? Er speiljusterings knappen solgt?
glenn.G Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Så bra ut. Er det vanskelig å skifte eller? Mye som må av? 4 mil nordover eller? (Jessheim, Råholt?) Bor selv på Nordkisa så da kan jeg eventuelt hente det hvis det blir aktuelt. den er lett å bytte,bare å ta av. kan sikkert gjøre det for deg.5 min fra vormsund
glenn.G Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Er computern solgt ? Er speiljusterings knappen solgt? de er ikke solgt
BMWtotti Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Så bra ut. Er det vanskelig å skifte eller? Mye som må av? 4 mil nordover eller? (Jessheim, Råholt?) Bor selv på Nordkisa så da kan jeg eventuelt hente det hvis det blir aktuelt. den er lett å bytte,bare å ta av. kan sikkert gjøre det for deg.5 min fra vormsund Blir borte ei ukes tid nå så skal se når jeg kommer igjen.
glenn.G Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Så bra ut. Er det vanskelig å skifte eller? Mye som må av? 4 mil nordover eller? (Jessheim, Råholt?) Bor selv på Nordkisa så da kan jeg eventuelt hente det hvis det blir aktuelt. den er lett å bytte,bare å ta av. kan sikkert gjøre det for deg.5 min fra vormsund Blir borte ei ukes tid nå så skal se når jeg kommer igjen. den er grei
RobertN Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Har du Bärearm Höyre bak til Sedan E-36? Nogenlunde god stand
glenn.G Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 Har du Bärearm Höyre bak til Sedan E-36? Nogenlunde god stand 'har bare til foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå