Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med mls. om dere plana bare topp eller blokk osv evt mye trykk dere kjører på. og om dere har tatt av mls og brukt den om igjen? og om dere borret ut naglene?

Skrevet

Har mls pakning nå, blokka var nyplanet men toppen var brukt litt etter den ble planet. Var tabbe og ikke plane den på nytt tror jeg, den lekker litt olje på siden. Borret ut naglene ja, og sprayet på locktite 3020 på alle lagene.

Har ikke noe tro på å bruke de flere ganger nei, skal fikse oljelekkasjen i viner og kommer ikke til å bruke samme pakningen.

Lader 1.4bar skal bli litt mere snart..

Skrevet

Har hatt litt problemer med vann lekkasje på min,men dette har blitt borte etter en stund.

Dette problemet forsvant da jeg brukte en kobberspray på alle lagene ved siste montering.

Har ikke ladet mer enn 0.4 på min,men pakningen er det vel 4. eller 5. gangen jeg bruker.

Skrevet

jeg har hatt lekkasje en gang tidligere på mls, og tror jeg har d nå også. men alt var jo plana osv. litt surt å kjøpe ny pakning. men må vel d. da. på m5 til es så ble d lekkasje i mellom sylindrene. til meg går d i vannkanalene selv om den er sveisa? jeg brukte loctite 3020 gjorde alt som ppf sa. ladder 0.5, så jeg syns d er litt tandert , jeg har ikke planet blokk da.

Skrevet
tok du noe mål av pakningen eller sjekka du den bare fysisk om den så grei ut? når du har brukt den 4-5 ganger :?:

Målte ikke noe nei.Bare borret ut nagler,og sprayet kobber fett over alt.Ser ut til å funke greit.

Skrevet
Har mls pakning nå, blokka var nyplanet men toppen var brukt litt etter den ble planet. Var tabbe og ikke plane den på nytt tror jeg, den lekker litt olje på siden. Borret ut naglene ja, og sprayet på locktite 3020 på alle lagene.

Har ikke noe tro på å bruke de flere ganger nei, skal fikse oljelekkasjen i viner og kommer ikke til å bruke samme pakningen.

Lader 1.4bar skal bli litt mere snart..

hvilken pakning skal du kjøre med da :?: ny mls eller noe annet

Skrevet

Litt usikker, kjedlig å kjøpe en mls pakning til å oppdage at den å lekker, de er ganske dyre. Ser ut som det er en del problemer med mls på m20 motorene. Kansje pianotråd igjen da, eller pyramideringer..

Skrevet

hmm ja d virker litt 50/50. var helt ok til meg å, helt til jeg fikk luft i systemet som endte med lekkasje. men serd er noen svensker som har kjørt med 1.8 bar så noen får d vist til. skal prøve en gang til jeg nå

Skrevet

Den jeg brukte var levert av VHT,og heter Hi-temp copper gasket cement.

Har holdt tett når jeg brukte den ihvertfall.Vannlekkasjen var bare mellom blokka og toppen,det kom noen dråper som rant på utsiden av blokka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...