Infinity Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Har 4 stk 18" Schnitzer(mulig det er kopi) med gode 235/40/18 på. Ønsker og bytte disse i noen andre 18t med kant. Evt 17t, hvis felger jeg liker, men tror det er en aning for smått. Innpresset på mine er jeg usikker på, kan evt sjekke, men passer og står på en e34. Shot with K610i at 2007-08-08 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4024.jpg Felger alla Rondell 58 er veldig interessant!
Infinity Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Vet ikke hva det er verdt jeg? Kom med bud. felgene er ikke helt strøkne, men ser da bra ut! Gode dekk, ikke skjevslitt, vært på forstillingskontroll:) Bor du langt avgårde da?
Gjest Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 jeg er meget intr.. vil ha de på en m6 e24... send pris på pm. kan hentes. har kun 3 serie felger å bytte med..
Infinity Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Ikke solgt. Vurderes solgt kun til fordel for noe med kant. Liker schnitzer hjula og je så gidder ikke jobbe fælt for å bli kvitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå