Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 328 cab 96 mod ,på check kontrollen står det Brimslicht electric har sjekket alt av bremse lys alt virker ok .Noen som har hatt det samme problemet eller vet hva som må gjøres ? :D:D:D:D:D

Skrevet

Jeg hadde det samme på min tidligere 535 iA, bremselysene virket selv om den alarmen kom. Så en dag virket de ikke, og det viste seg å være dårlig kontakt i pæreholderen, og når jeg fikset det sluttet også alarmen å plage meg. Ta ut pærene og sjekk at det er rent og pent der, at det ikke er eiret eller noe, sjekk også at sikringen har god kontakt. Dersom den strømkretsen mister kontakt et bitte lite øyeblikk så kommer den alarmen på.

Skrevet
Jeg hadde det samme på min tidligere 535 iA, bremselysene virket selv om den alarmen kom. Så en dag virket de ikke, og det viste seg å være dårlig kontakt i pæreholderen, og når jeg fikset det sluttet også alarmen å plage meg. Ta ut pærene og sjekk at det er rent og pent der, at det ikke er eiret eller noe, sjekk også at sikringen har god kontakt. Dersom den strømkretsen mister kontakt et bitte lite øyeblikk så kommer den alarmen på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...