kolly Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Skulle skifte til KN filter nå, men står litt fast. Når jeg tok av det gamle filteret, så var det to små slager som gikk inn i orginalfilteret, hva skal jeg gjøre med disse to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Det er bare å feste dem inne i motorommet en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolly Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Det spruter vann ut av den ene.. Jeg tok å skrudde ut den hylsa som lå inne i filteret, så festet jeg slagene i den. Denne stripset jeg fast i motorrommet. Hva er disse slagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Har selv et konfilter liggende, men jeg årker ikke montere det fordi jeg hører så mye rart om disse filtrene, så jeg lar den heller være original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Alltid funka fint med åpent kn filter for meg:) Bare ha et sånn KN Powerblanket så ikke du for varmen fra motoren inn i filter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pestario Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Kjører med et PipeCross filter i min 320. Der har jeg et aluminiumsrør som sitter i mellom filteret og luftmengeregulatoren. I det røret er det blitt laget et hull som slangene går inn i. Er bare returluft som går der da, så har kanskje ikke så mye å si. Har ikke opplevd noe som helst tull med åpent filter, og lyder hjelper MASSE på 6'ern! Sant som Mikke1981 sier, prøv å få tak i et Powerblanket. Merket faktisk forskjell på hvor reint, og jevnt, bilen gikk etter at jeg satt det inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Merket faktisk forskjell på hvor reint, og jevnt, bilen gikk etter at jeg satt det inn! Samme her! Går jevnere på tomgang, og lyden når jeg "gasser" er deilig Hadde bestilt KN Kitt til E36, da det har et varmedeksel jeg tenkte modde litt og montere på min E30, men fikk feil(E46) Kitt, men det ble bra det også tilslutt. Skal i tilegg bestille KN (HEAT 0100) varmeisolerende matte fra www.schiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå