Sweetpipe Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Ønsker å kjøpe sommerhjul i størrelse 15-17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55386&highlight= disse kommer fra en E34. Er ikke helt sikker på om de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweetpipe Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Hmm. mener å ha hørt det er feil impress på de. noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 de passer ikke. men jeg har noen 15" til e36 med sommer dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweetpipe Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 de passer ikke. men jeg har noen 15" til e36 med sommer dekk. Er det noe nevneverdig mønster igjen på dekkene? Bilde av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 de passer ikke. men jeg har noen 15" til e36 med sommer dekk. Er det noe nevneverdig mønster igjen på dekkene? Bilde av felgene? de holder fint ut sommeren om ikke lenger. dette er enesten bilde jeg har har også disse,ligger under deler tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 har 17" borbet til e36.. spor igjen til en sommer men anbefaled å bytte 2 av dekkene pga litt for høyt lufttrykk buler det ene dekk litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå