Gå til innhold

Xenon i Langlysan ... antall K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke 4300K xenon det mest optimale (beste) å ha i langlysan. ettersom 4300K e mye "hviter" lys av.. enn feks 6000K.. Som igjen vil tru blir bedre opplyst og funker utmerket til langlys.

Enig her heller?

Skrevet

Det er liten forskjell på 4300K og 6000K. Noen usle prosent som du neppe merker stort av. Jeg har 6000K i fjernlysene på min. Det lyser helt sinnsykt sammenlignet med halogen. :)

Skrevet

En kamerat med en hora MB 190 kjøpte 4300 k -xenon i sin bil. Syns det ligna for mye på vanlig halogenlys så han bytta til 6000 k, og ble mye mer fornøyd. Jeg så også stor forskjell, ble mye penere. Mulig det kan ha vært noe med lyktene? Vet ikke, men det er ihvertfall min erfaring. Er det 4300 k som er standard på bilene våre eller?

Skrevet

4300K e vell den "vanlige" standarn som alle biler er levert med orginalt. Trur eg.. e vell bare det som er tillatt i norge????????

rett meg vist jeg har feil..

Jah har jo "dine" 6000K i nærlysan,, e jo strålande fornøyd.. va jo ment att di sku i langlysan men ble testa først i nærlysan og aldri vært tatt der ifra :) eg klare ikke... det er som natt og dag å kjøre med di.. så di blir aldri fjernet, så langt ikke di "onde" kommer å plage meg :D ,, men så er di rett på igjen.

Skrevet
Er ikke 4300K xenon det mest optimale (beste) å ha i langlysan. ettersom 4300K e mye "hviter" lys av.. enn feks 6000K.. Som igjen vil tru blir bedre opplyst og funker utmerket til langlys.

Enig her heller?

Hei

Jeg har 6000k i kjørelys og 4300k i langlys:

04020737.jpg

snes

Skrevet

Hei

snes

Er du fornøyd med 4300K i langlysan heller ville du helst hatt 6000k Der og?

Skrevet

Hei

snes

Er du fornøyd med 4300K i langlysan heller ville du helst hatt 6000k Der og?

Jeg ble anbefalt dette av selger og ser ingen grunn til å velge noe annet!

snes

Skrevet

Har 35W/6000K i nærlys, og 55W/4300K i fjærnlys. Ser godt at det er hvitere lys i 4300K, og det lyser sykt bra 8) .

Begge kitta er av merke Kingwood. Har hatt xenon i nærlys i to år nå, og fjærnlys i snart ett år. Fungerer utmerket :P .

Fjærnlys kittet er handlet av Bimmers sjefen Gunnar, så da fikk jeg reklamert litt her også :lol: .

Skrevet

Det er H7 i fjernlysan.. men vær obs.. Orginal har di en anna sokkel. husker ikke ka den pæra hete. E vel ds2? man må ha da før xenon ombygning.

Jeg har vanlige H7 pære i mine angel-eyes fra FK.

Og ja. du kan sette xenon i alle lyktene, uansett angel-eyes heller ikke. Bare passe på du får riktig sokkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...