tonyku Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Min E34 har sånn smått begynnt å ruste. All rust skal sandblåses, men etter det er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som har litt erfaring? Steinsprang i panser fikser jeg med filler (sparkel på boks) Åssen type papir skal jeg pusse me for best resultat å om jeg skal pusse vått eller tørt.? Så var det under tanklokket. Der er det rusta grove porer (ikke gjennomrustet) hva skal jeg gjøre der etter sandblåsing? Kan jeg syregrunne, vaske, grunne, sparkle og deretter lakke? Har jeg glemt noe da? Takker for forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 jeg pussa bil en gang og brukte først 320 for å få det ned litt grovt. brukte så 600 våtslip eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVidi12 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Du burde prøve rusthjelp.no, de hjalp meg med svar og middler når jeg skulle fikse rusten på min transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå