320it Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Noen som har noen gode forsleg til hvordan jeg skal feste forsterkeren i seteryggen? (eneste der det er plass) Er jo ikke så alt for mye å skru i... Hvordan har dere gjort det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Er vel egentlig bare å skru den fast det... Ellers så kan du jo feste den på undersiden av hatt hylla(kommer jo ann på hvor stor den er...) eller legge den i hjulbrønnen.. kan vel også prøve å legge den under baksetene.. men kan kanskje få litt lite luft da. Men jeg selv har bygd de ned + at jeg har lagt en skjult i hjulbrønnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 det er jo ikke akkurat så mye å skru i på seteryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg har skrudd fast i seteryggen, fungerer fint det. Nå har jeg en compact da, mulig det er anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 skaff deg en mdf plate trekk den me sånn svart filt stoff, skru så alt på plata(forsterker og kondensator) borr hull i sete ryggen og sett inn en slags naggle med gjenger inni hullene ( husker ikke hva det heter ) så skrur du hele mdf plata fast til sete ryggen..silk har jeg gjort det, fikk det anbefalt av folka jeg kjøpte annlegget av....skulle gjærne slengt opp non bilder men veit ikke hvordan forresten fikk jeg også fortalt at det ikke er så lurt å skru den rett i sete ryggen, med andre ord det var best å ha en plate i mellom=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 få se noen bilder bruk bildr.no, photobucket.com eller lignende for å laste opp bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 humm....skal se hva jeg får tell *løpe ned til kjærra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 testing testing =P ska me sjå.... jøss fikk det til å funke gitt =) jaja håper det hjelper deg litt, hadde ikke noe bedre kamera en det på mobilen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå