EspenO Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Var ute og tok noen bilder av denne 118d-en som Ferdinand Motor akkurat har tatt inn. Synes bildene funket bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Fin bakgrunn på de første bildene. Fin 1er med knallfarge. Er det lemansblau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Fine bilder ja. Som Ellingsen sier, så var bagrunnen på de to første stilig! Og en aldeles nydelig blåfarge på 1'ern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Lurer på om det kan være topas-blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Nå ble jeg usikker, men jeg mener den er Le Mans blau. Det er i alle fall den fargen som kun leveres med M-pakke, eller hvordan det nå er... Litt mørkere enn Topasblau så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Dette er btw min bil (topas). Tror du har rett. M-Fargen som dere nevner er noe mørkere. Nei jeg snakker ikke om poloen i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Den er litt mørkere enn topas..Så er det lillaskjer i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Montego blue kanskje? Uansett pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Takk, jeg tar det til meg! *ler* Pen den "1 M-serien" også neida, jeg er bare i feriemodus, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Denne bilen har akkurat samme farge som min 1'er, Le Mans blå. Kommer som mulig fargealternativ når man velger M-sport-pakka. fargen er også tilgjengelig uten M-sport-pakka med koster da fryktelig mye! Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jobber du for Ferdinand, EspenO? Eller tar du bare bilder for dem? Ferdinand er konge på annonse-bilder. Med andre ord, du kan å ta bilder Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Bra bilder, men klarer bare ikke like 1-serien bakfra... Derfor kjører vi forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Aah... fargen er nydlig... samme som cabben min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Jobber du for Ferdinand, EspenO? Eller tar du bare bilder for dem?Ferdinand er konge på annonse-bilder. Med andre ord, du kan å ta bilder Espen Takktakk! Hyggelig å høre at det faller i smak. Jeg er vel mer "venn av huset", eller hva man skal kalle det Bidrar litt med tekst og bilder til hjemmesiden. Det er kun et fåtall av annonsebildene deres jeg har tatt, så de skal jeg ikke ta noen ære for... Salgssjef Gunnar og AndySix her på forumet som skal ha kred der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 er de to første tatt på jektevikkaien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå