grohl Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Lager en "salgstråd" her for å lodde stemningen litt! Vil selvsagt lage til en annonse med mer info, men klarte ikke å holde meg, så dette er som sagt en liten "teaser" for å se om folket har noen synspunkter/interesse. Jeg lister opp litt av ting som kan ha relevans: (Disse bilene har jo en del ting som standard, men tar ikke med rubbel og bit her.. Det kan vente til den obligatoriske avhukningen på finn...) - Km. stand: 167000 - Sportsunderstell - Nivåregulering - Xenon - Bagasjeromsmatte - Nytt 110ah batt - Setevarme - Klima+AC - PDC foran/bak - ASC - Webasto - Regnsensor - Lyktespylere - Business CD - Cruisekontroll - Raucherpaket.... Annet: - OZ Ceres med sensommernye dekk - M-ratt (multifunk) - M-girkule - Brukt som pendlerbil både av meg og forrige eier, altså mye langkjørt. - Importert for forrige eier i 2005. -Servicehefte Prisantydning: 189K. Da tar jeg gjerne imot både bud og BMW-venners innspill, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 bildet kommer ikke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Dette virket interesant,venter spent på flere bilder!!,håper den har skinn og hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 planen er å ta bilder av ren og ryddig bil i helga, men jeg beklager å måtte gjøre det mindre interessant for deg, da den mangler hengerfeste og har sorte stoffseter :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Bring Up My Post ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Venter på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Da fikk jeg vasket og knipset litt, dog avbrutt av en solid regnbyge... Bilder av annet enn det jeg legger ut her kan fikses ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 ikkje heilt rein bagasjeromsmatta.. men det blei litt stress :/ Noen interesserte? (kan vaske den før evt salg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Ja jeg er klar over at det hadde gjort seg med hvite blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 *.bmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11292583 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg