carpentra Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 for en tid tilbake dreiv jeg på å skulle montere anlegg, altså 2 stk Cadence Ultrashock A7 + HC, som hver for seg yter 1400rms watt. 2 slike blokker samkjørte skal gi en effekt på 2800rms watt i 2 ohm.. Jeg koplet 2 slike samkjørte inn i en Ground Zero GZNW12 2000W RMS 2+2, som jeg hadde kjøpt ferdig montert i kasse fra GZ.. Da jeg startet opp anlegget så det ut til å gå greit, i ca 10-15 sekunder, da det begynte å ryke av den ene monoblokka...her var d noe som var feilkoplet... Det jeg tror var som skjedde va at jeg koplet monoblokkene til elementet på en måte som gjorde at blokkene ble lastet for langt ned, til 1 ohm kanskje?.. dette er vel mulig ja?.. som dere skjønner, så er jeg ikke ekspert på brokopling av forsterkere .. Så nå virker Ingen av monoblokkene, da de vel å merke brente seg eller noe.. Noen som vet noen som driver med reparasjon av forsterkere?? Eller noen som er interessert i å kjøpe de? Jævlig råe når de funker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpentra Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå