Anderslien Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Jeg ønsker å selge min nesten ubrukte LG Prada telefon. Den er brukt i kun 3 dager. Den er ulåst og alt originalt utstyr følger med + billader og et 256mb minnekort. Denne mobilen er utrolig bra. Den er veldig lett å bruke, og skjermen er helt fantastisk. Veldig bra fargeskjerm og kamera. Å skrive meldinger på touch skjermen er litt vrient første gangen du prøver, men etter en dags bruk, har du vant deg til det. Veldig fint med touchskjerm. Pris: 4000kr LG KE850 Prada Specifications & Features: Screen 3 Inch TFT 256k Touch Screen (240 x 400 Pixels) Imaging 2 Megapixel Camera Flash Digital Zoom Camera Key Camera Settings Photo Album Video Record Video Player Video Gallery Video Settings Picture Wallpaper Screensaver Messaging SMS (Text Messaging) EMS (Enhanced Messaging) MMS (Multimedia Messaging) SMS Long Email Predictive Text Sound Music Player (MP3, ACC & WMA) FM Radio MP3 Ringtones Polyphonic Ringtones (60 Voice) Entertainment Java™ Games Embedded Games Downloadable Games Organiser Phone Book (1000 Contacts) Calendar Alarm Clock Calculator Stopwatch Timer Notes Vibrating Alert Document Viewer (.ppt, .doc, .xls, .pdf & .txt) Connectivity USB Bluetooth™ EDGE GPRS Network Tri Band Technology (GSM 900, GSM 1800 & GSM 1900) Internet WAP Browser XHTML Talk Time 3 Hours Talk Time 300 Hours Standby Weight & Size 85 g 98.8 x 54 x 12 mm Bilder:
Anderslien Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 Har nå gått ned til 4000kr! Kan også byttes i en annen mobil. Foreksempel Nokia N95.
efjeldse Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Hvorfor selger du? siden den er utrolig bra og har en helt fantastisk skjerm mener jeg..
Anderslien Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Selger den, fordi jeg fant ut at jeg ikke kan ha en sånn mobil når jeg er på jobb. Da blir den fort stygg. Nå er den solgt forresten
Jushe Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Bytter i sony ericsson W800i, med ett lite mellomlegg;) kan inklusive bilder av noen deilige damer anders
Spiritus Sancti Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Den er solgt står det, begynne å lese?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå