Ron Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei. lurer på hvilken utgave bilen min er,om det er Sport Edition,Limited Edition eller noe lignende.. -Bilen er en 94mod 318is reg nr LH83342. -Bilen er Daytona violett originalt. -Den har alt M-styling originalt. -2 delt sports skinn,sort å grått,med skimt av m-farger i det gråe. -når æ kjøpt den var det lilla på ratt,håndbrekk,gir+dørk matter. -det eneste som er merket på dekk dim er 235/40-17 dvs.vognkort + idøra for dekk trykk,altså 17 originalt. takker for svar -Ronny-
Toro Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 E36 kom vel neppe med 17" originalt, det er sikkert ettermontert og godkjent hos BT senere. Eneste som kom med M styling originalt var vel M3? Så er nok ettermontert det og. Vil jeg tro...
Fliid Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Tror det er like mye spesielt som med E30'ne mine, ingenting Er sikkert en "standard" edition. Kaller jeg det
Ron Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 -må tydeligvis ut å ta bilde ta merket i døra!
Stian Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Eneste som kom med M styling originalt var vel M3? Så er nok ettermontert det og. Vil jeg tro... 318 IS class II kom med M styling org.
325ixturbo Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94.
opt Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 skimter en m logo på døra di. da er det en vanlig bil med såkalt m pakke. altså understell, utvendige lister, front og bakfanger, sideskjørt, ratt, girkule, seter og ofte taktrekk i sort er forskjellen. har hatt en selv. forskjellen fra m3 bortsett fra motor og sånt er speil, håndbrekkhåndtak, lys i solskjermene og m3 har gitter i frontspoiler. alt kan jo være byttet, det er vanskelig/umulig å se. hvis du søker opp chassisnr hos bmw får du opp hva bilen var levert med fra fabrikk. meget pen bil forøvrig
Ron Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94. -Jon??
Ron Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 skimter en m logo på døra di. da er det en vanlig bil med såkalt m pakke.altså understell, utvendige lister, front og bakfanger, sideskjørt, ratt, girkule, seter og ofte taktrekk i sort er forskjellen. har hatt en selv. forskjellen fra m3 bortsett fra motor og sånt er speil, håndbrekkhåndtak, lys i solskjermene og m3 har gitter i frontspoiler. alt kan jo være byttet, det er vanskelig/umulig å se. hvis du søker opp chassisnr hos bmw får du opp hva bilen var levert med fra fabrikk. meget pen bil forøvrig -takk. listene er helt nye,var brei lister originalt også,med M-technic logo på.. det var gitter org i fangern,og har svart velour tak,med lys i begge solskjermer. det er org M3 el speil,med justering + varme.
opt Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 da er det henta fra en stakkars slakta m3 da. kule felger. tør jeg spørre hva de heter?
opt Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 nå kom jeg på det jeg glemte i sted. alle såkalte edition utgavene er nummererte. er et skilt over hanskerommet. det at du har den dekktabellen i døra tyder på at bilen ble levert med 17 fra fabrikk.
BMW324TDa Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94. Mener bestemt at kameraten min sin tidligere 318iS sedan var en 96modell.... Tar kanskje feil, men er 90% sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå