Gå til innhold

Hvilken utgave av 318is er dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

lurer på hvilken utgave bilen min er,om det er Sport Edition,Limited Edition eller noe lignende..

-Bilen er en 94mod 318is reg nr LH83342.

-Bilen er Daytona violett originalt.

-Den har alt M-styling originalt.

-2 delt sports skinn,sort å grått,med skimt av m-farger i det gråe.

-når æ kjøpt den var det lilla på ratt,håndbrekk,gir+dørk matter.

-det eneste som er merket på dekk dim er 235/40-17 dvs.vognkort + idøra for dekk trykk,altså 17 originalt.

takker for svar :D

-Ronny-

ronny060pt6.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E36 kom vel neppe med 17" originalt, det er sikkert ettermontert og godkjent hos BT senere.

Eneste som kom med M styling originalt var vel M3? Så er nok ettermontert det og. Vil jeg tro...

Skrevet

Eneste som kom med M styling originalt var vel M3? Så er nok ettermontert det og. Vil jeg tro...

318 IS class II kom med M styling org.

Skrevet

skimter en m logo på døra di. da er det en vanlig bil med såkalt m pakke.

altså understell, utvendige lister, front og bakfanger, sideskjørt, ratt, girkule, seter og ofte taktrekk i sort er forskjellen. har hatt en selv. forskjellen fra m3 bortsett fra motor og sånt er speil, håndbrekkhåndtak, lys i solskjermene og m3 har gitter i frontspoiler. alt kan jo være byttet, det er vanskelig/umulig å se. hvis du søker opp chassisnr hos bmw får du opp hva bilen var levert med fra fabrikk.

meget pen bil forøvrig :P

Skrevet
hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94. :rompe:

-Jon?? :wae:

Skrevet
skimter en m logo på døra di. da er det en vanlig bil med såkalt m pakke.

altså understell, utvendige lister, front og bakfanger, sideskjørt, ratt, girkule, seter og ofte taktrekk i sort er forskjellen. har hatt en selv. forskjellen fra m3 bortsett fra motor og sånt er speil, håndbrekkhåndtak, lys i solskjermene og m3 har gitter i frontspoiler. alt kan jo være byttet, det er vanskelig/umulig å se. hvis du søker opp chassisnr hos bmw får du opp hva bilen var levert med fra fabrikk.

meget pen bil forøvrig :P

-takk.

listene er helt nye,var brei lister originalt også,med M-technic logo på.. det var gitter org i fangern,og har svart velour tak,med lys i begge solskjermer. det er org M3 el speil,med justering + varme.

:D

Skrevet

nå kom jeg på det jeg glemte i sted. alle såkalte edition utgavene er nummererte. er et skilt over hanskerommet. det at du har den dekktabellen i døra tyder på at bilen ble levert med 17 fra fabrikk.

Skrevet
hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94. :rompe:

Mener bestemt at kameraten min sin tidligere 318iS sedan var en 96modell.... Tar kanskje feil, men er 90% sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...