Widejuggao Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei! Lurer på om det er noen som har erfaring med og handle fra xcuze her inne på forumet?
Widejuggao Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 hmm.. oki overførte penger til han for over en uke siden for en takluke. men har enda ikke fått den og ikke svarer han på msn eller på PM her på forumet... han lovet han sulle sende takluka sist fredag. noen som har tlf nummeren hans? tar det på PM i såfall
Ballder Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Solgte 3 stk King Cab til han for en mnd. siden. Gikk på skinner det.
xcuze Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 nr'et mitt er 45 23 36 81 sorry for tak luka, har tatt litt tid og demontere den, pluss at jeg har jobbet endel overtid...
Widejuggao Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 ja men da er jo problemet løst takk for at du cleared things up
-Anders- Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Du fikk tak i takluke ja! Valgte å ikke gå gatelangs å leite altså? hehe
Widejuggao Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 hehe nei, den var nokk ikke hel heller akkuratt
Widejuggao Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 nå har jeg prøvt og ringt han opp til flere ganger samt send sms og uten svar! begynner og bli DRITT lei at folk ska snyte andre for penger!!!! hvis ikke den takluka eller pengene blir sendt til meg innen KUN kort tid så blir det og gå videre i saken me andre hjelpemiddler............etter det lovens "korte" arm. så for din egen del: ordn opp! for det er ingen "xcuze" og holde på slik du har gjort til nå! du sendte meg jo og PM sist veke at den var på vei og skulle få sporings nummer dagen etterpå....
xcuze Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 har sendt den jævla tak luka di jeg... så slapp av... er ikke noe vits og leke kjekkas...
Widejuggao Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 leker ikke kjekkas, blir bare litt trekkt når ting ikke går som avtalt. + når jeg ikke får svar på mld eller du tar tlf, hva faen skal jeg da tro? sett deg i mine sko og tenk litt etter... har du sporings nummeret da?
oddis Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Når man er i en salgsposisjon og åpenbart har ligget på etterskudd, det minste man skal forlange er LITT ydmykhet..
Widejuggao Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 har du sporings nummeret da? såg dårlig ut dette og....
Anbefalte innlegg