Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

forsatt ikke mottatt noe sporings nummer......

hvor vanskelig kan det vær og skrive ned nummeret? seriøst! jeg bare lurer?

Håper andre lærer av min feil og ikke stoler 100% på denne karen for der har jeg dretet meg ut ved og forskudds betale

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis alle hadde fulgt den regelen, hadde ingen fått handla noe! Ingen vil jo heller ikke sende i oppkrav i frykt for å miste pengene lagt ut i porto!

Men, hva hvis han ikke har sporingsnummeret a? han kan jo ha kasta kvitteringa han fikk fra posten. Istedet er han bare småtreig i huet 8)

Skrevet

Vet ikke hvor lenge siden det er at du betalte osv. osv.

Men ha litt tålamod. Snakker vi en snau uke her, så er det fremdeles håp. :D

Ikke at jeg er den rette til og komme med slikt, da jeg hisser meg opp etter 3/4 dager med venting.

Skrevet
Vet ikke hvor lenge siden det er at du betalte osv. osv.

Men ha litt tålamod. Snakker vi en snau uke her, så er det fremdeles håp. :D

Ikke at jeg er den rette til og komme med slikt, da jeg hisser meg opp etter 3/4 dager med venting.

JADDAAIII.. :shock:

Ser jo at det har gått noen dager ja. :roll:

Skrevet

Det her begynner å bli drøyt syntes jeg... :shock:

Krever man forskuddsbetaling så forplikter man seg samtidig til å sende varen så fort pengene er bekreftet på konto.. Er dårlig unnskyldning å komme med at man har hatt så mye å gjøre..

Skrevet

siste jeg sa før jeg betalte var:

"Ok da stoler jeg på deg og overfører 1000,- til din konto nå med en gang!"

31.07.2007 21:06:22 ikke tvil på det hvertfal... er ikke ute etter og lure noen...

Skrevet

Å betale på forskudd er i utgangspunktet dumt :? å en tusenlapp er ikke så mye, men det blir jo en prinsippsak. Det bør jo ringe ei bjelle, når man ikke vil sende i post oppkrav... Men er jo bare å få sporingsnummeret på pakka... Men skulle du få yteligere problemer, så er jeg enig med deg at det hardt slående argumenter som bør brukes, sånne drittsekker trenger å bli satt på skikkelig på plass, å får du ikke adressa hans via opplysninga, så har du jo kontonummeret å der kan du spore han opp

Skrevet

nå ble jeg positivt over rasket, postmannen kom idag me hentelapp til meg.

men jeg ka ikke si meg fornøyd me handelen når det gjelder oppfølging av den.

ikke svar på tlf, ikke svar på mld, ikke svar på PM osv osv

første og siste gang jeg handler me denne karen :)

Skrevet

hehe ja :)

men jeg kjenner hvor pissed jeg blir når folk gir F på en måte, hver gang noen har handlet av meg så gjør jeg det jeg kan for at folk skal føle seg trygge på handelen me tanke på sporingsnummer og sms osv :)

Skrevet

ikke for å være frekk,men å henge ut noen på gapestokk her inne for en pakke du måtte vente på i hele 9 dager syns jeg bare er for domt...

greit med litt mere kommunikasjon kansje men alikkavæl

edit: ser nå d har gått litt lenger enn 9 dager... :oops:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...