Widejuggao Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 9 dager? betalte 31 juli og skulle sendes første fredag så det blir næremre 15 dager
ropa Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Bra du fikk takluka tilslutt da, så da hadde han sikkert sendt den, men at han ikke oppga sporingsnr var jo dumt, da det burde være en smal sak å gjøre. Men jeg personlig har solgt endel her, og jeg vil ha forskuddsbetaling, akkurat fordi at portoen kan gå tapt vis ikke vedkommende henter pakken i posten. Men jeg oppgir alltid sporingsnret vis vedkommende spør etter den. Så et tips til alle: Ta vare på pakkesedelen du får når du sender en pakke av gårdet
xcuze Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 bra du glemmer og nevne at jeg var på ferie når du sendte pengene.. dette skrev jeg til deg når vi blei enige... du har også fått beskjed på pm at ting har tatt tid. så jeg skjønner ikke hva du griner etter... men nå har du fått den, så nå er dette over hvertfal.. men føl deg trygg, skulle du finne på og mangle noe... så får du ikke det av meg hvertfal...
Widejuggao Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 ja han sa hele tiden han hadde sendt den og jeg trodde seffølgelig på han første gangen han sa dette, men så regnet jeg me at det tar som regel 2-4 dager før den er på posten. men når det ikke var tilfelle så ville jeg ringe han og spør om han hadde pakke nummeret, men fikk ikke svar, sendte 2-3mld men fikk aldri svar da heller.. så va det svaret hans at han "hadde sendt den jævla takluka og at jeg ikke måtte leke kjekkas" så sendte jeg ny PM om han hadde sporing nummeret, men once again ikke noe svar DERFOR har jeg laget slik oppstyr av dette her for jeg kjener deg blir forbannet når folk gir så faen som det han har gjort. hadde jeg fått et svar at han hadde desverre kastet seddelen eller noe slik så hadde det vert nokk, men når du ikke får noe som helst svar, Hva skal en tro?
Kimmit Racing Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 tror nok at det rette her er at han har fått penger på konto og blitt mega lat med og skru ut Luka:-) og bare unnskyldt seg med at pakkan var sendt.men det finner du veldig lett ut på sporingsnummeret enda mer bensin på bålet:-)måtte bare:-) god helg folks
Widejuggao Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 men føl deg trygg, skulle du finne på og mangle noe... så får du ikke det av meg hvertfal... åpnet pakken nå og fant ut jeg manglet noe ja..
Anbefalte innlegg