530diesel Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Hallo er det noen som har vært borte i dette: auxilary fan relay : på en E39? har fått lest ut av bilen dette + noe annet. Hvor finnes dette rele'et , hva er det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Rele for ekstra vifte i front av radiator ? (ac kjølevifte). sitter vel på høyre støtdempertårn i front .(på Norske biler har jeg sett det der). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Hallo Jeg kan ikke finne dette rele'et på høyre side, der er bare abs pumpe og spylervæske tank samt diagnoseuttak. Har et rele som sitter på kappen til kjølevifte på motor men er ikke sikker om det er det samme. Noen som har rett delenr. på rele't til ac vifte evt. bilde av dette rele'et. Passer disse fra andre E-39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Hei! Ligger vel en del releer i bagasjerommet på E39 (antar at du har det). Om du ikke skulle få tips nok her så er Autopower.se konge på E39. Husker jeg brukte det en god del da jeg hadde E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 sitter et vifte rele i boksen sammen med motorstyreenhet heter vifte trinn 3 rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Hei da skal jeg sjekke det som ligger ved motorstyringen, det er så utrivelig uten AC når man skal kjøre litt langt. Kan søke på den svenske side også og se om jeg kan finne noe der. Eller så får det bli en tur til tyskland på service og fikse det der, har dårlig erfaring fra verksted her i landet sist fra bavaria i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå