bmwfreak89 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 skule prøve montere vinga i dag ,, men den var lit for liten men hvorfor der jeg kjøpte den sto det at det var til en e30.. den er 2cm for liten på vær sin side :S .. skal den være så kort eller ??? har ikke prata med forhandlern enda .. sist jeg bestilte noe av han så fikk jeg e36 vinga :S når jeg bestilte e30 vinga :S hehe jaja ..... så takker for alle svar .. må ha litt forte svar bilen min skal lakkers til uka . så må ha nye vinge før det ... vis ikke vinga skal være sånn da... mvh ole;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Du har M3 bagasjeluka og? Kan hende du har fått ei vinga som passar kun til vaneleg E-30? Org M3 er breiare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 ok.. kan være det oxo :Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 men har ikke m3 bagasjen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Skal ikke være lett Fått avstiveren enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 nei ikke enda .. hehe får vell dem snart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 nei ikke enda .. hehe får vell dem snart:D Da er de nok like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå