Gjest Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Plutslig har aut. kassa mi begynt å bli veldi treg å sette i gir. Fysisk. Jeg har store problemer med å få bilen i park feks, må dytte den noe så hinsides hardt opp.. klarer heller ikke å få den i 2 3 - Kun drive, revers, nøytral og såvitt park.. må bruke makt for å bevege stikka opp og ned! Nå er det så ille at jeg tror noe ryker snart.. Hva er galt tror dere? Har nylig skiftet olje og filter på kassa. Den girer forresten silkemykt når jeg kjører.. er altså ikke det som er problemet, men å få den i gir fysisk!
2M@s Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Tror ikke det er girkassa som kødder, det må være girvelgeren eller noe annet i overføringen. Prøv å ta girkula vekk, det sitter en 4mm umbrakoskrue i forkant av den, så er det bare å trekke den av.
2M@s Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Evt så har jeg en kasse til salgs hvis det skulle vise seg at din er gåen.. Har stått på en 94 325 cab
MR.H Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Har du smørt wiren under bilen? Typisk at det ligger overflate rust på wiren\stangen, småstein i pølsa som ligger rundt denne for beskyttelse, og da begynner morroa. Sjekk dette først!
2M@s Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Hadde tenkt meg 5000 for kassa, fraktfritt levert hos deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå