Sweet_Protec Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Bilen min fjusker, og den putrer bare da jeg prøver å gi på! noen ganger kommer den seg opp på turtall. men detter fort ned igjen! men bilen starter og går på tomgang, men ujevnt! Jeg tror det kan være tenning, vakum eller bensin tilførsel! Noen som har greie på dette? på forhånd takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 bensintrykkregulatoren eller lmm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg holder nok også en knapp på lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Tett bensinfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 det var en tennings ledning som hakke blitt av isolert av vifta mi! og kom til gods : P Bilen går som ei klokke nå : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Flott at du fant ut av det Jeg skulle til og si at du kunne se på pluggene, da kan man se mye på motorens "helse" Jeg har hatt to E30, og mener forøvrig også å huske at de er veldig vare på tennplugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 ja stemmer det de er kresne på pluggene! hehe går som ei klokke nå vettu : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå