terush Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Kuhlwasserstand Når jeg setter på tenningen vises dette. også når jeg stopper motoren. men alt er normalt. noen som kan forklare hvorfor? vennligst hilsen Børre
Bjørn 320 Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=checkcontrol Lite kjølevæskenivå...
terush Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Kjløevatnet er normalt. kan det vær en føler som er feil?
Øyvind Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Sannsynligvis er det føleren som er defekt ja... men sjekk kontakten til føleren, der kan det bli dårlig kontakt, prøv evt. å spray på litt elektro-spray e.l. (5-56 funker fint)
terush Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 Skal prøve det, tusen takk for hjelpen
kabeldeigen Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Hadde samme problem som deg, måtte skifte hele nivåbryteren. Etter den ble skiftet ble alt 100% iorden. Tok 5 min å skifte, bryter kostet ca 300 kr, så slipper du maset med alarm på computeren. Husk at du kan skifte språk i computer, bedre med engelsk enn tysk, skjønner mer da. Det gjorde jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå