ipox Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 På grunn av familieforøkning må jeg selge go-bilen min. Er en M40b16 som har rullet 171000km Denne bilen er påkostet 15000,- i bare deler i sommer. Har kvitteringer på alt. - Alle foringer i bakstilling er skiftet. Og bakstilling er glassblåst og lakkert. - Bakre bærearmforinger foran er byttet. Forstilling er glassblåst og lakkert. - En ny forskjerm. - Motor er overhalet for 1000km siden. Rådelager, stempelringer, alle pakninger, kamaksel og vippearmer, registerreim og vannpumpe, alle filter er skiftet. - Apex senkesett med dempere, TUV-godkjent, 4-hjulskonrtoll skal taes asap slik at senkesettet kan godkjennes i vognkort. - Div nytt listverk. - Tatt all rust. - Nye skiver og klosser foran, bremsesko, hjulsylindre og bremserør bak. - Holder på å montere fjærnstyrt sentrallås. - Ny blaupunkt cd/mp3-spiller følger med - Ny blaupunkt velocity 12" sub i kasse. Følger med - Ny blaupunkt forsterker følger også med Sikkert en del mer som jeg ikke kommer på. Bilen skal lakkeres i disse dager, så den selges nylakkert i diamant svart. Skal også tectyleres under. Bilen er EU-godkjent i juni 07 Meget god og driftsikker bil. Den perfekte førstegangsbilen! Pris: Ja si det du Kom med bud Nåes også på tlf 47621615 Bilder av bilen før lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Har ikke peiling. Mye byr du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Glemte å si det at det følger med en Garrett GT20 turbo i god stand, samt en HKS style dumpventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Ca pris? 8000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Har du solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg