ipox Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 På grunn av familieforøkning må jeg selge go-bilen min. Er en M40b16 som har rullet 171000km Denne bilen er påkostet 15000,- i bare deler i sommer. Har kvitteringer på alt. - Alle foringer i bakstilling er skiftet. Og bakstilling er glassblåst og lakkert. - Bakre bærearmforinger foran er byttet. Forstilling er glassblåst og lakkert. - En ny forskjerm. - Motor er overhalet for 1000km siden. Rådelager, stempelringer, alle pakninger, kamaksel og vippearmer, registerreim og vannpumpe, alle filter er skiftet. - Apex senkesett med dempere, TUV-godkjent, 4-hjulskonrtoll skal taes asap slik at senkesettet kan godkjennes i vognkort. - Div nytt listverk. - Tatt all rust. - Nye skiver og klosser foran, bremsesko, hjulsylindre og bremserør bak. - Holder på å montere fjærnstyrt sentrallås. - Ny blaupunkt cd/mp3-spiller følger med - Ny blaupunkt velocity 12" sub i kasse. Følger med - Ny blaupunkt forsterker følger også med Sikkert en del mer som jeg ikke kommer på. Bilen skal lakkeres i disse dager, så den selges nylakkert i diamant svart. Skal også tectyleres under. Bilen er EU-godkjent i juni 07 Meget god og driftsikker bil. Den perfekte førstegangsbilen! Pris: Ja si det du Kom med bud Nåes også på tlf 47621615 Bilder av bilen før lakkering
ipox Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Glemte å si det at det følger med en Garrett GT20 turbo i god stand, samt en HKS style dumpventil.
Anbefalte innlegg