Inline six Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg anbefaler alle bilinteriserte å komme på Lade Lørdag 11.08 klokka 19:00 da er det nemelig streetlegal dragrace dær. Ja jeg vet at det for det meste er amerikanske biler som deltar, men det er jo litt arti det å. Hender at det dukker opp en å annen værstingpreppa bayer også. Så det er bare å møte opp Vil også minne om BMW treffet på stav gjestegård på søndagen 12.08 klokka 13:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 dere må ta dere en tur ja folkens. mye bra å se dær:P har vært dær mange ganger selv, og kan garantere at det er inponerende biler der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Var sjåfør rundt i byen i dag og la merke til mye amcar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg var der,mye friske fraspark ja,bl.a en BMW 550 twinturbo E34 som gikk godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 KONGE treff... mye bra bil og ett nydelig ver... er det noen som har film eller bilder kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim.g Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hva var det som skjedde med deg i kvart finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hva var det som skjedde med deg i kvart finalen? Venstre driv aksel hadde fått nok pepper får dagen så den gjekk te helve.. jevla synd får det bynte å funcke greit.. ikke så lett når både sjåfør og bil er på jomfru tur innen DRAG verden.. Men nå er det bestilt svikt stål aksler så nå er det noe annet som gjir etter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå