albjorkl Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 kjøpe gammel e30 usett er nok sjangsespill.. synd d kom frem så mye,ser jo ut som en pen e30! men vintern er lang så du har jo god tid på deg til å få den strøken igjen jeg har hatt noen e30,er opp gjennom årene og lærte fort å ikke jekke på jekkfestene, da disse ruster først på gammle bmw,er. er jo fint om ikke bedre å jekke på rammebjelkene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Joda, det er synd. Men den skal nok bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Å finne en rustfri e30 tilhører skjeldenheten. Husker min første e30.Bare litt rust i den ene hjulbua bak.Da vinter`n kom,så knakk faenskapen i det ene fjørtårnet. Disse bilene er flinke til å skjule mye rust. Og som rogern sier,jekk i rammevangene,og ikke i jekkfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Synd dette med rusten, var jo en meget fin bil! Trøst deg med det at selv om du hadde sett bilen før du kjøpte, så er det ikke sikkert du hadde oppdaget all rusten.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Vurderte selv å kjøpe denne til bruksbil, men ser nå at jeg kan være glad at jeg ikke gjorde det, da jeg ikke kan særlig mye skruing og overhodet ikke rustsveising. Satser på at du får bil av denne, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 så knakk faenskapen i det ene fjørtårnet. oi faen.. heldigvis er det ikke så alvorlig med min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Vurderte selv å kjøpe denne til bruksbil, men ser nå at jeg kan være glad at jeg ikke gjorde det, da jeg ikke kan særlig mye skruing og overhodet ikke rustsveising.Satser på at du får bil av denne, lykke til! Bil blir det av den skal du se gleder meg til å få den lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Synd dette med rusten, var jo en meget fin bil!Trøst deg med det at selv om du hadde sett bilen før du kjøpte, så er det ikke sikkert du hadde oppdaget all rusten.. Lykke til! du sier faktisk noe der..! var en liten trøst i det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Om ikke forrige eier var blind/døv, så viste han nok om rusta. Er komplett umulig og ikke se alt det der. Synd og være negativ. Men jeg lukter fryktelig stort tap av penger på dette prosjektet. Sikker på at du skal koste på en gammel e30 så mye penger? Er glad i E30 selv, og det er jo selvsagt bra du pusser den opp også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Om ikke forrige eier var blind/døv, så viste han nok om rusta. Er komplett umulig og ikke se alt det der. Synd og være negativ. Men jeg lukter fryktelig stort tap av penger på dette prosjektet. Sikker på at du skal koste på en gammel e30 så mye penger? Er glad i E30 selv, og det er jo selvsagt bra du pusser den opp også ! hmm.. det kan jo være en mulighet det også.. men men.. joda, jeg skal bruke penger på den. skal ha den, å har slettes ikke planer om å selge den etter at den er pusset opp.. Jeg syntes det ikke gjør noe å bruke på penger på en slik bil. Jeg ELSKER e30 og det er jo morsomt å ha en bil man har pusset opp selv. så jeg tror neppe at noen blir å se en salgs annonse på den bilen når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå