stian89 Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Har tenkt å gjere litt med bilen min, sote rutene (nokn som kan anbefale % med soting?) angel eyes, enten sette på frontleppe på orignal front, eller skifte ut heile fronten (tar imot tips til kva som kler bilen:)) har og lyst til å skifte enderøret ser litt jalla ut med 2 svære som stikke opp:S andre tips til kva som kan gjerast? http://i209.photobucket.com/albums/bb37 ... C30004.jpg http://i209.photobucket.com/albums/bb37 ... C30005.jpg http://i209.photobucket.com/albums/bb37 ... C30003.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 M-front kler bilen veldig godt, men det ekstremt vanlig. Skal du ha noe som skiller seg litt ut må du gå for noe annet, men for all del ikke kjøp monster-fanger... Du kan sette på M-sidelistene som er bredere enn de orginal. Blir en mer gjennomført linje rundt bilen med dette. Bakrutesenker er også en ide. Baklyktene kan du bytte ut med noen røde/hvite i stedet for disse hjemmelakkerte (???) Sideskjørt kan du også vurdere. Bilen ser lavere ut og man slipper disse "jekk-hullene." Svarte nyrer er jo også noe som er "på moten" for tiden. Synes det ser bra ut hvis bilen ellers er gjennomført mørk. M3-diffuser i hekken ser jo også bra ut. En liten vinge (M3GT???) eller kanskje den M5-listen som mange har blir også fint. Men, før alt dette ville jeg senket bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 såg på koed.dk dei hadde fin pris på M frontfanger, bakrutesenker har eg liggande i garasjen må berre lakkerast og ja baklyktene var sånn når eg kjøpte bilen, ser ut som heimelakkert har særs lite peiling på senking og sånnt, kor skal eg kjøpe senkesett og kas merke? det kosta å style bil, er nettopp blitt lærling og så må ta litt og litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 kva meinar dokke ser best ut av M frontfanger med innstøpt cupspoiler eller montert i ettertid? vil den uorginale vere dårlig tilpasning på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Skal du bare bestille M-fangeren fra koed vil du ikke spare mye pga frakt og gebyr når det blir tatt inn til landet. Du sparer mest ved å kjøpe mer samtidig... Når det gjelder senkesett er det mye forskjellig der ute. Eibach, KW og H&R er vel noe av det bedre (tror jeg) mens Jamex ol. bør man heller styre unna. Selvfølgelig finnes det unntak fra disse også, men tror de fleste er fornøyd med disse. Fin senk på E36 er 40/60 hvis du har bra veier å kjøre på, og 40/15 med dårligere veier. Bør altså senkes mer foran enn bak. 2-3cm forskjell blir bra. Får vel kjøpt senkesett på koed.dk, schmiedmann.no, gsbildeler.no, senk.no. Husk bare at skal du senke mer en 40mm bør du absolutt tenke på å kjøpe nye dempere samtidig da de gamle er så lange at de vil få veldig stor konstant belastning, og vil da bli utslitt veldig fort. Av dempere er det mest normale Koni. Bilstein er visst enda bedre, og gjør bilen ganske mye stivere. Du kan også gå for orginale M-tech fjærer som gir et bra kompromiss mellom sportslig oppsett og komfort. Har du planer om å bruke mye penger kan du vurdere justerbart, enten bare stivhet, eller stivhet og høyde. Veldig greit ved skamsenk på sommeren og litt høyde på vinteren. Naturligvis ser det best ut med M-fanger med ettermontert cupspoiler, men dette er vel hovedsaklig fordi man vet at det er orginal og ikke kopi. Imidlertidig vil man ikke kunne se forskjellen på dem før man kommer nærme, så dette er jo et sted det er mulig å spare litt penger. Fordelen med orginal i forhold til uorginal er jo at man så å si alltid får bedre passform. Man kan såklart være heldig med de uorginale, og motsatt , men man er sikrer med kvaliteten hvis du kjøper orginalt. Men uansett, husk å tilpass delene på bilen FØR du sender dem til lakkering. Surt å sende frontfangeren til lakkering for så å måtte tilpasse og ødelegge lakken. Ble litt langt her, men håper det er til noe hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 hadde jeg hvert deg: M front, M hekk, M sideskjørt, Gt vinge evt vingeløs, M lister, AE lykter (mørke), Hvite/røde baklykter. Ikke bakrutesenker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 takktakk vart ein heil del klokare av dette. då lure eg på om eg skal prøve meg på 40/30 eller 15 senk då. vist eg sleppe å bytte dempar med den senken. så blir det senking og frontfanger i nærmaste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå