Tingen__ Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 hei. jeg skal selge bilen min og lurer på hva jeg kan få for den, noen som har noen invendiger på hvor mye jeg kan få? ringe eller send sms om interesse 97755669 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1592796 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Har en halvflaske vodka du kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 flaske og 1 tuborg her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 denne så ganske herja ut dessverre. finnes det bedre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Min mening er att denne bilen er verd vrakpant + eventuelt gode deler du kan selge...Desvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ooohhh. skummelt og ha mattsvart bil skjønner jeg den er ikke herjet med som jeg har fått med meg, det er liksom ikke slakke over alt. var en jente som hadde den tiligere. det virker som om noen syns bilen ligner på en festbil, er det tilfelle? isåfall har ikke bilen blitt brukt til annet enn og komme seg til og fra jobb i mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 bråker eksosen overdrevet mye ? alltid skeptisk til effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Sånn som den ser ut på bildene hadde ikke jeg betalt deg mer enn maks 5 lapper. Hadde den derimot sett ut som en vanlig bil med noenlunde bra lakk så er det ikke umulig at du hadde fått noe i nærheten av prisen du ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Såg noe sjabbi ut,men de fikse jo matt svarten,vil ikkje påstå at e30 passte matt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 antiloop: så jeg har gpd sjangs hvis jeg lakkerer den f.eks blank svart mener du? FatLaces: nei, den bråker ikke. E34 power: så det er kunn at den er mattsvart? jeg kunne også tenkt meg at den var i en annen farge, men den er en veldig tøff bil i denne fargen. det hadde kanskje hjulpet litt og lakkert panseret før jeg la ut bilde av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 bilen skal lakkeres opp før salg. noen farge forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Skal ikke være noe problem å få 25k for den hvis du får den lakka og evt. får fikset de 2 felgene som er skeive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 ser ikke ut som jeg trenger og lakkere den, mange som er interiserte allerede, selv om den er mattsvart jeg har ikke tid til og sende felgene rundt på retting så de får være som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 tøft med matt svart da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 det synest jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg