kjellsigvald Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 skal ha meg nye 18" felger til min e30, noen som vett ka innpress felgene må ha til denne bilen?? må sikkert bruke adapter fra 4 til 5 bolt, vanskelig å få tak i 4 bolt på så stor felg..
Jarle Skoftedalen Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 det kommer helt ann på hvor brede felger du skal ha, samt hva slags understell du har. jeg måtte space ut felgene foran etter jeg monterte coilovers pga hjula subba i fjæra når jeg stilte den for langt ned...
kjellsigvald Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 vil helst at felgene skal vere så smale som mulig, hadde ikkje tenk meg å ha noe breiere dekk enn 225.. er forøvrig en 325 cab dette gjelder..
turbo_fever Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 har du 7" går det vel med ET35 og 215 7.5" børr vel ligge på ET25. Jeg har det, å da er felg og dekk max utti skjermer uten å måtte valse. Ja det er 225\35 på dette er framme, men fanger er litt i spenn dette er bake på facelift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå