BMW_Larsen Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 har en bmw 320d som jeg fikk chipet etter dette har den oppført seg noe rart.. lurer på om noen kan hjelpe meg med dette?? bilen går fint opp til 2500omdreininger.. ligger på 60km/t om en bakke i 3 gir så gjir jeg på og bilen møter motstand noen 100 omdreininger før den tar tak og drar vidre.. hva kan dette være? lmm?? filter?? vakum?? noen som har greie på dette hær? takker for gode svar på¨dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 har en bmw 320d som jeg fikk chipet etter dette har den oppført seg noe rart.. lurer på om noen kan hjelpe meg med dette??bilen går fint opp til 2500omdreininger.. ligger på 60km/t om en bakke i 3 gir så gjir jeg på og bilen møter motstand noen 100 omdreininger før den tar tak og drar vidre.. hva kan dette være? lmm?? filter?? vakum?? noen som har greie på dette hær? takker for gode svar på¨dette.. Hva med luftmengdemåleren? Har du prøvd å bytte den? regards, BMWindividual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 har ikke prøvd men er på utkikk etter hjelp!!! og forslag fra folk som har peiling på lignende proplem??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Dette er typisk ved feil på LUFTMASSEMÅLER.kan av og til avleses som feil på DDE , da som feilkode tekst(ladetrykksregulering ladetrykk laft). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå