vetu03 Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Hei.. Har lurt litt på dette, siden jeg har veldig lyst på dette på bilen min og har ikke lyktespyling..... Hvorfor er det egentlig påbudt med lyktespylere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg _vet_ ikke, men tror det har noe med snø og is å gjøre. Xenon har ikke den varmeutviklingen som halogen har, så vinterstid kan dette bli et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Det er for å fjærne skitt og støv som setter seg på lampa. Dette kan føre til at lysestrålene brytes og reflekteres feil som gjør at lysene blender mer. Hvertfall det jeg har lest om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Okey, virket jo ganske logisk;) hehehe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Automatisk høydejustering er og påbudt forresten. Har man ikke det sammen med lyktespyling, får man ikke godkjent bilen ved en EU-kontroll. Men xenon i fjærnlys er lovlig så vidt jeg har skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ja, det er det så vidt jeg også har skjønt... De må du jo dimme ned avlike vel så. Og automatisk høydejustering følger det med de lyktene jeg har tenkt på.... men var bare det med lyktespyling og hvorfor det er sånn jeg ikke har skjønt før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå