Oslo-power Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Hei.. Søker mye rart til en 1988 e30 325 Sånn som: Speil Sportsunderstell Styling Felger Motor styling/tuning interiør (skinn innteriør) (stoler, dørtrekk) Anlegg Også andre ting som er "nice" til en e30 Kom med Bilder og pris så tar jeg kontakt om det er noe jeg skal ha av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 har org speil. og har hvite 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 ta en titt på deler selges. jeg har en anonse der. hugger en touring nå. har iallefall speil 60-40 senking m dempere. sort skinninteriør uten dørtrekk. kun fram og bakseter. ligger i egenanonse på deler selges ta kontakt på pm om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 hei.. har gts styling til e30 til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Jeg har : -4 gule koni(ukjent stand) med nye 60/40 fjører -strøkent m-tech stoff (svart og grått til 4 dørs)med dørsider -Strøkent orginalt svart skinn til 4 dørs.uten dørsider -Sideskjørt fra touring + hartge hekk - forstilling fra 325. -grå dørk matte +4 svarte innleggs matter. -frontblekk,front og bakfanger+grøftelys og is leppe og m-tech leppe på bagasjelokk. - linselys, orginale. - og speil Har desverre ikke bilder før jeg kommer hjem om 14 dager. Er vel noen bilder av deler under prosjekter: m20 3,2 debillas pit stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Jeg har : -4 gule koni(ukjent stand) med nye 60/40 fjører -strøkent m-tech stoff (svart og grått til 4 dørs)med dørsider -Strøkent orginalt svart skinn til 4 dørs.uten dørsider -Sideskjørt fra touring + hartge hekk - forstilling fra 325. -grå dørk matte +4 svarte innleggs matter. -frontblekk,front og bakfanger+grøftelys og is leppe og m-tech leppe på bagasjelokk. - linselys, orginale. - og speil Pris på dempere + fjører? Sideskjørt + hartge hekk? Is-leppa? Linselysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå