Hr.smith Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Har planer om å selge bilen nå. Hvor mye tror dere jeg kan få for den? -86mod karroseri /91mod 325motor -motor skal ifølge gamle eier ha godt litt under 200.000 men det vet jeg ingen ting om. -er nesten ingenting av rust på bilen, har kommet litt på kanalene, og litt på karroseriet over pottene siden fangern har skrapet borti, også litt overflate på en hjulbue foran. -interiøret er litt slitt Har ikke satt på bakfanger for har lyst på mtech, men har to andre. -to sett med sommerhjule 17" og 16" og 15" vinter ellers er bilen veldig fin og se på og god å kjøre.
Storkaren Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 jeg er enig:) noe over 50 kanskje, dersom du finner en spesielt interessert:) Fin bil! BTW, Burde det ikke blitt en samlet tråd snart for de som lurer på hvor mye de kan få for bilen sin???
Hr.smith Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 ok, er greit å vite for jeg skal selge/bytte bilen. Ser at de bilene ligger på alt fra 20.000 til over 100.000 så da er det vanskelig å bestemme seg for en pris!
Peer Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 55+ hvis den er i så god stand som den ser ut til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå